Hemma igen :)

2008-09-06@19:13:13
Måste bara säga att de här två dagarna har varit underbart roliga!! :)

Åkte iväg typ direkt efter presentöppningen igår :) Fick förresten smycken, anteckningsbok, tidtagarur till curlingkvasten :D, ett stativ <3 och en gammal lådkamera =D <3<3 Hur cool som helst, me like!! =)

Här är alltså den underbara kameran :P

Största önskan vore om vi kunde hitta film till den så jag kunde prova den :P haha, det skulle vara kul! =)

Ska även prova stativet någon dag när det inte regnar, det är ett stativ med många funktioner, bra! =)

I alla fall... Älvåsa var det ja :)
Fredagskvällen bestod av kortspelande, något fruktansvärt kul spel (funkar bäst om man är trött, blev ganska flummigt). Vi åt även varma mackor och så hade vi en liten andakt... och sen kom vi då till det pinsamma; Emma skvallrade om att jag fyllde är så alla sjöng ^^ Jag som tycker sånt där är grymt pinsamt :P
Vi somnade vid tretiden och fick sex timmars sömn, vi skulle upp nio.
Då var det frukost och sen kom fler från BK, det var en församlingsdag typ så det var en massa aktiviteter på schemat, bland annat samarbetsövningar (som var roliga! har bilder, de kommer). För oss från Tonår så blev det lite minigolf på eftermiddagen... på de märkligaste banor jag någonsin sett :P Typ barrhögar lite här och var, vattenfyllda hål och allmänt lutande banor :P Men det var kul, gick åt skogen men vad kunde man förvänta sig :P
Lie senare blve det Så ka det låta :) Med lite mindre tekniska underverk såson poängplattor och dataskärmar för orden (papper, penna och klädnypor :P) men ändå. Vi delade in oss i två grupper och så började det :) Det var helt otroligt underhållande :) och jag är fortfarande förvånad att vi fick poäng för bumbibjörnarna XD
Vid hav fem åkte vi därifrån och kom hem ca en timme senare :) Trevliga dagar var det i alla fall!! =D
och som jag skrev tidigare så kommer bilder, jag ska bara ladda in dem från kameran :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0