Kan ni inte förstå?

2008-09-18@21:54:11

Kan ni inte förstå att jag tar fotograferingen seriöst!? Jag fotograferar inte för att alla ska tycka att men åh, va coolt att äga en snygg kamera, eller men åh, du fotar ju bara för att få uppmärksamhet.!

Nej! Jag fotar för att jag älskar det och skulle gärna, om möjligheten finns, jobba med det! Med vad som helst inom genren: modefotografering, reportagefotografering, frilandsfotografering, tidningsfotografering...
Jag tar hårt på att folk inte respekterar ett nej, eller inte respekterar att jag faktiskt försöker sälja bilder!

Vad skulle ni tycka om att någon kommer och tar en grej av er utan att fråga? Inte så bra skulle jag tro, det här är samma sak! Bara det att det kanske inte känns som likadant för alla andra, men för fotografen gör det det!

Alla behöver inte köpa bilder av mig, det är inte det jag är ute efter, jag vill bara att alla ska respektera de regler som faktiskt finns och att upphovsrätten finns hos fotografen, i det här fallet mig!

Jag blir överlycklig av den bra respons jag ibland får på mina bilder, det är något vissa av er kanske aldrig kommer förstå, hur mycket det betyder för mig att folk uppskattar det jag gör! Hur skulle det kännas för er om någon förstör detta för er genom att inte acceptera vad jag gör?

Detta var vad jag ville ha sagt!
Jag syftar inte på någon speciell, jag vill bara att alla ska acceptera att jag satsar på fotograferingen!


Postat av: Emma

Jag älskar dina bilder och jag förstår precis hur mycket det betyder! Och jag hatar dom som inte tar dig seriöst och som tar dina bilder. Men mest av allt älskar jag dig och jag hoppas att du inser det. :D

2008-09-18 @ 22:14:39
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0