Måndag

2008-09-15@18:25:39
Och mina rubriker är så otroligt fantasifulla så jag vet inte vad :P

Härlig dag i skolan i alla fall! Slutade vid halv tolv och innan dess hade vi varit på stan och frågat en massa folk till vår undersökning om dialekter... det roliga var att ALLA (okej då, alla utom en) tyckte att gävlemål var otroligt fult... de festa av dem kom från gävle :P

Åkte hem och gjorde kycklingsallad till lunch :P sen har jag suttit och kodat en hemsida, från grunden i anteckningar :) tycker det är kul så jag tänkte att jag skulle prova... det gick rätt bra faktiskt men vi har inte lärt oss sådär jättemycket än så jag kan inte göra allt jag vill, men det kommer väl :)

Var ute och gick 5.5 km med jenny lite senare på eftermiddagen, det var härligt! synd bara att det är såpass kallt... men men.. hösten närmar sig med stormsteg :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0