Nya glasögon :)

2008-09-04@18:44:07
Fick ett trevligt litet sms om att mina glasögon kommit och att jag var välkommen att hämta dem :) Pappa kom precis då så han skjutsade mig till optikern :) så härligt att äntligen få se bra!!
Fick ju två par... ett par typ ärtgröna (okej, det låter hemskt men de är riktigt snygga ^^) med smala bågar, sen ett par med tjockare bågar i brun/orange (de på bild nedan)



De ser inte så orangea ut men insidan är orange :P

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik samt fundera ut en lösning till en studio... för att fota porträtt i alltså, jag ju inga blixtar eller ngt men det får gå :)

Postat av: Emma

Snygga!! :D

2008-09-04 @ 20:01:54
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0