Projektplanen tog bara en timme...

2008-09-30@15:27:50
Ingen filosofi idag, vi ska istället sitta och filosofera hemma, men det blev inte så mycket gjort på en efterlängtad sovmorgon. Jag tror ni förstår mig... Sen en mindre efterlängtad håltimme, som vi iofs använde till att skriva vår projektplan och tidsplanering till PA, så nu är den klar, skönt att ha det gjort...

Och så ska vi ha ett mindre efterlängtat fysikprov nästa vecka som jag tyvärr måste plugga en hel massa till... det har ju gått ett helt sommarlov, vilken mirakelmänniska kommer ihåg allt vi gjort före det :O Inte jag i alla fall så spola den tanken ^^

Snart bär det av på ridning, dubbellektion idag :) Ska rida igenf ör förra gången då jag var på hemsidemöte istället. Den lektionen är precis före min så man kan ju hoppas tat det blir lätt att byta mellan hästarna... får se, kul ska det bli i alla fall, men ni måste lova att inte garva åt mig imorgon om jag skulle gå som en pingvin (med en viss monseur Poirot i tankarna)

Och så ska jag inte glömma att tipsa en om en lite blogg =)


http://justineeiscalling.blogspot.com

En trevlig blogg från en trevlig människa, läs och njut! =)

Ciao



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0