Söndag

2008-09-14@13:20:17
och vädret är trist :/
Luktar i alla fall nybakat i hela huset och det är i alla fall bra :)

Var till Fältis i går och fotograferade hoptävlingar men varken jag eller kameran är gjorda för dåligt ljus :/ Vid sådana här tillfällen önskar jag att jag hade en systemkamera med ett 50/1.8 objektiv = ljusstarkt <3 men jag sparar :D

Var i alla fall kul att titta! Gick bra för de flesta:)
och för en gångs skull gick det fort!!! brukar annars ta år med en massa pauser och hinderhöjning m.m. men det var effektivt gjort! :)

Nu dsk jag fortsätta redigera bilder, de kommer varken upp på hemsidan eller här, men vill ni se dem kan ni kika på min bilddagbok www.glitzy.bilddagboken.se  :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0