Wind beneath my wings

2008-09-29@21:21:45
Hälsocentralen idag, för att kolla upp ögat. Dessvärre fick jag inte ut så mycket av det, förutom lite mer salva. Hon ordinerade mig att sätta i linserna igen (och bli RÖÖÖÖD) och sen ringa optikern som i sin tur kanske kunde ge mig remiss till Ögon... :/ Får väl se hur det blir...

Gjorde detta på håltimmen. Därefter tog jag bussen till Polhem för webbdesign =) Magnus följde med mig och Sofie på lektionen idag, mycket trevligt =) Smarta ungen som redan kunde allt vi gick igenom ^^ :)

Kvällen har jag sedan spenderat vid datorn, har skrivit flera sidor filosofi hemprov, känner mig riktigt duktig =) Har nått över minimigränsen (iopfs har jag bara svarat på typ två och en halv fråga så jag har lite kvar) så det behöver jag inte oroa mig för. Istället bör jag oroa mig över maximigränsen som det kan bli lite si och så med, känner att jag kommer överskrida den så jag får nog sluta snacka lite :P
Har även tittat på Top Model, jag som för övrigt redan vet vem som vinner men det är kul i alla fall :P
Jag har också (en massa har här) testlekt lite med kamerainställningar =)

Nu ska jag chatta vidare och lyssna på musik
Tjingeling =)



Did you ever know that you're my hero?
You're everything I wish I could be.
I could fly higher than an eagle,
'cause you are the wind beneath my wings

It might have appeared to go unnoticed,
but I've got it all here in my heart.
I want you to know I know the truth, of course I know it.
I would be nothing without you


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0