Gud är färgblind!

2009-04-15@13:58:40
Har varit på en helt fantastisk konsert på skolan idag! Ny Generation-teamet höll i den, helt amazing! Konserten heter Gud är färgblind och är mot fördomar och mobbing! Underbart är rätt ord. Hoppfulla låtar, låtar som rörde en till tårar och mycket mer, de är så fantastiskt duktiga! På fredag är det ungdomsmöte i Korskyrkan, samma gäng som sjunger, be there! :) Sen att jag tog mod till mig och gick upp på scenen i aulan och pratade inför alla som satt där är en annan sak, but I did it :)

Gårkvällen var underbar även den. Tacofest i Pingstkyrkan, det kom så sjukt mycket folk, jätteroligt verkligen! Vi var där och fixade allt från klockan tolv och festen började sju. Storhandling på ICA Söder, oh yeah, haha! Vi bredde även nästan tvåhundra mackor till frukostutdelningen imorse, som jag tyvärr inte kunde vara med på men det blev succe, iaf det jag hört :) Och dessutom fick jag och Emelie en mögelchock. Kvällen kan sammanfattas såhär: Undehållande, fantastisk, bäst! Yeah! :)


Nu till lite mindre roliga saker, jag måste plugga psykologi, blä på det.

Snart bär det dock av till skolan igen där jag och tre stycken till ska ha en liten redovisning om Nicaragua på ett personalmöte, nervigt värre! Ikväll blir det Nicaraguaåterträff, något jag ser fram emot :D


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0