Jag vill hålla dig i handen min vän

2009-04-02@22:25:45
När något inte går som man vill då vill man nästan ge upp. Känslan av att vilja, att vilja så starkt, men att inte kunna, eller våga... varför ska det behöva vara så? Man vill uttrycka sig, forma känslor till ord, viljan är stark, men modet tvekar. Man tänker att nästa gång, nästa gång ska det ske men väl på plats räcker det inte till. När man tror att något ska lösa sig, finns det annat som kommer i vägen och så sjunker man tillbaka. Allt som finns är det lilla strået av hopp, hoppet om att allt ska lösa sig. Det gäller att fatta tag i det och häva sig uppåt, sakta men säkert mot toppen. Processen är lång men det går framåt och det är dessa framsteg man ska fokusera på, dessa framsteg man ska glädjas åt. Allt för att inte fokusera på det som gått illa, det som gått fel. Tacka för livet du lever, det har du fått som gåva. Tacka för alla runt omkring dig, de finns där för dig. Jag vill tacka dig min vän, för allt du gjort för mig!


Jag vill hålla dig i handen min vän
Jag vill dela mitt hjärta med dig

Låt mig få visa att jag finns här för dig
Låt mig få älska dig för den du är

Jag vill hålla dig i handen min vän
Jag vill leva mitt liv med dig

Låt mig få visa att du är värdefull
Låt mig få älska dig för allt du gjort

Jag vill hålla dig i handen min vän
Jag vill älska dig till tidens slut

Jag vill hålla dig i handen min vän

Postat av: Emma

Du kan få hålla båda mina händer om du vill :)

2009-04-03 @ 15:01:20
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0