Just a feeling...

2009-04-07@17:00:44
Trevliga planer för kvällen förgyller min dag just nu, samt det faktum att förkylningen äntligen är på väg att försvinna! Snart kanske man kan leva sitt liv utan snörvel, host och krax - attacker! Allt blir liksom mycket lättare då...

Mina svartvita/sepiafärgade bilder är nu färdiga att sättas upp på väggen, jag känner på mig att det kommer bli bra. Jag är svag för svartvitt, det ger en känsla av enkelhet men som ändå berättar så mycket. Kontrastrikt, rent och träffande!

Josh Groban- You raise me up!

Du är värdefull för den du är, glöm aldrig bort det! Du är skapad till den fantastiska person du är, den unika individ som är älskad över allt annat. Du är skapad så underbar, det är svårt att förstå. Du är älskad för den du är, för den du är skapad till och jag vill att du ska inse det. Du är perfekt i din skapares ögon och du behöver inte ändra på något. Ditt liv är en gåva given till dig, den ska du ta tillvara på. Du är skapad för ett syfte, ett syfte som passar just dig. Ta åt dig, du är älskad för den du är, kom ihåg det!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0