Snart är jag tio år äldre

2009-04-18@18:15:52
Mötet igår var helt underbart! Tänker inte berätta så mkt mer men ni som var där vet vad jag pratar om..

Har i princip skrivit klart mitt religionsarbete som ska in först om mer än två veckor, känner mig duktig :) Kommer säkert ändra lite här och där men jag har i alla fall det klart för mig hur jag ill att det ska vara. Slipper jag oroa mig så mkt för det, bra det, när man har en massa annat att oroa sig för istället... Har kanske ett samhällsprov på tisdag, men bara kanske, på måndag får vi reda på om det är på tisdag eller måndag om en vecka, precis vad man vill höra, eller hur?

Ikväll blir det maskerad, temat är; vad är du om tio år?, kommer bli trevligt :) Bilder kommer nog senare..


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0