Delar av mig jag inte vill förlora

2009-08-30@19:58:39

Gårdagen blev underbar! Hade födelsedagsmiddag, en vecka i förväg, fyller på lördag, detta eftersom Sara flyttar på tisdag (kommer sakna dig vännen!) och jag ville att hon skulle vara med. Det blev tacos och lite snacks, vid halv nio blev det en implsfärd ner till biljardhallen på stan, tre hade dock droppat av (Sara, Sofie och Lisa)  men jag, Emma, Emmy och Maria var kvar. Vi spelade biljard i en timme och sen åkte jag hem. Tack för att ni gjorde min eftermiddag/kväll fantastisk. Hoppas ni förstår hur mycket ni betyder för mig!


<3 Kärlek till er!

Nu har jag slutat jobba också och det är inte klokt vilken skön känsla det ger! Att veta att jag nu kan få sova hela nätterna... Härligt!!
Berlininformation på mötet i Pk idag, vi sjöng, svarade på frågor, visade filmer samt bilder. En bedrift av mig att prata inför hela kyrkan, helt insane, typ... ångest!

Nu ska jag och Jenny se film, det blir nog Eight Below tror jag :)



You are loved wherever you go
Your life is worth living
You are a glimpse of light
An invaluable treasure


Postat av: Emma

Kul att jag är den enda med ljust hår ^^

2009-08-30 @ 22:15:50
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0