Du fanns där, därför finns jag

2009-08-10@23:07:02


Vi var och spelade biljard hela familjen idag. Jag och Jenny visade sig vara en nästintill oslagbar kombinatio, haha! Okej då, liiiite tur var väl inblandat också, men tre vinster av fyra spel är inte fy skam ändå :)

Träning har det även blivit idag, jag, mamma och pappa gick medan syskonen cyklade. För min del blev det 5.5 km promenad/jogging, känns härligt!

Och nej, jag har inget vettigt att skriva, därför blir det dessa nästintill meningslösa inlägg om allt och inget, tills jag får något att skriva om, stå ut kära vänner, förhoppningsvis händer något väldigt intressant i mitt liv inom en snar framtid som jag kan skriva om. Bilderna från maskeraden i torsdags är inte inladdade på datorn så de kommer inte upp än heller...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0