Ett steg i taget

2009-08-15@22:22:38
Lite innan tio cyklade jag och syrran in på parkeringen till Gävle Ponnyklubb för att titta på/fota Gävle Ponny Cup. Vi stannade kvar där till tävlingsdagens slut vid halv tre och jag fick en hel del bilder, lite över 700 st, haha! Typiskt mig.. Det var väldigt trevligt i alla fall!

Runt sex samlades vi ett helt gäng i Hemlingby och grillade! Det blev även lite promenad uppför skidbacken samt kubb för de som ville. Det började bli myggigt framåt kvällen så det blev en ganska snabb hemfärd, efter att vårt lag vunnit kubben såklart :)

Imorgon blir det nog GPK igen, om vädret tillåter. Fullt upp och jag gillar det! Börjar jobba på tisdag så det gäller att ta tillvara på så mycket ledig tid som möjligt... Jag börjar låta lite desperat känner jag...

Kan lägga upp lite bilder från Gävle Horse Show iaf...


Nu ska jag gå igenom lite bilder från dagen, sen ska jag sova!

Kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0