Im forgiven because you were forsaken

2009-08-21@13:57:35
Har varit väldigt tyst från min sida ett tag nu, har inte haft någon lust att skriva alls. Igår uppdaterade jag hemsidanf ör första gången på ett bra tag (www.jessica.lafleur.nu) och jag gjorde även klart alla bilder från GPC, de kommer publiceras någon gång de närmaste dagarna...

Har precis ätit lunch och snart åker jag ner på stan med Jenny, måste försöka hitta stiftpennor, mina äts upp bokstavligt talat, de försvinner fort och jag har ingen aning om hur! Igår spelade jag förresten biljard tillsamman med Emmy, Sara och Sofie.. :)


9 dagar kvar att jobba
6 dagar innan Bibelskolan startar
43 dagar sedan allt föll samman



You made me feel important
Helped me carry one
With everything


But like a stormy ocean
Creating waves
Dangerous traps


My whole world
Simply broke down
In a tornado of feelings


Torn apart
Thrown away
Alone



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0