What does not kill you, makes you stronger

2009-08-14@18:49:29
Jag har haft helt underbara dagar och det är svårt att hinna med bloggen när man har fullt upp. Dessa dagar har även fått mig att inse hur mycket jag faktiskt älskar vissa människor, vissa platser eller vissa situationer, jag älskar er!

Blev tacokväll med Emma, Kristin och Thomas i onsdags, väldigt trevligt. Jag lyckades även vinna Cluedo, en riktigt bedrift, jag brukar alltid gissa fel, eller inte gissa alls då jag inte vill gissa fel, haha!

Torsdagen bestod av en tid på stan med Emelie som idag flyttar till Örebro, jag kommer sakna dig, men jag önskar dig all lycka, hoppas du får det bra vännen! Därefter bar det av hem för lunch och klädbyte och sen bar det av till travet och Gävle Horse Show, foto!
På kvällen var det filmkväll i Pk, helt underbart. Vi såg The Ultimate Gift och Benjamin Button, två helt underbara filmen, nummer ett var dock bättre. Den hade ett budskap som träffade rakt in, även fast man inte kunde sätta sig in i alla situationer så kände man ändå att man borde tänka om ibland, att man borde prioritera och omvärdera livet mm då vissa viktiga saker glider en ur händerna eftersom man alltid tänker på allting annat.

Idag har jag spelat minigolf med Emmy och sen blev det en tur på stan!

Nu har vi fått finbesök, ska gå och vara social ett tag!


Jag har ältat en massa saker, om och om igen och jag kan verkligen inte få svar på alla mia frågor. Vad finns det då egentligen för anledning till att fortsätta. Jag vet att jag skulle må bra av att få alla svar, att återfå kontrollen över situationen, men jag vågar inte riktigt fråga mig till dem helt och hållet, det är kanske bäst som det är. What does not kill you, makes you stronger, jag är inte död, alltså måste jag vara starkare, eller?

Postat av: Emelie

Tack babe! Det var jättekul att träffa dig. Har en fin lägenhet här i örebro och försöker vänja mig vid att bo ensam...är svårt men det går :) Saknar dig och alla andra där hemma! <3

2009-08-16 @ 19:07:38
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0