Not because of who I am, but because of what You've done

2009-12-02@23:22:53

Stockholmsresan var helt underbar! Vi börjad emed en tur till Gospelcenter, kan verkligen gå runt där hur länge som helst, synd att vi hade begränsat med tid idag! Därefter åt vi lunch på Citykonditoriet och sedan begav vi oss till Klara kyrka för lite information. Runt ett gick vi till Sergels torg där vi delade ut mat till hemlösa. Det var verkligen en upplevelse och timmen vi stod där gick fort, ville inte riktigt gå därifrån.

Resten av eftermiddagen bjöd på bönemöte samt bussresa hem. Vi kom hem ca tio över sju, 35 min senare hade vi match och där tror jag vi sätter punkt. Jag orkar verkligen inte... Det blev som jag tänk men ändå lite värre. Finns många frågor för tillfället, är det egentligen värt det?

Nu sitter jag här och vill inte riktigt gå och lägga mig. Vi är lediga imorgon så egentligen behöver jag inte oroa mig. vet bara inte vad jag ska göra här iaf, kan inte lyssna på musik då resten av huset sover. Finns ju alltid böcker att läsa iofs. Ska bli skönt att få sova imorgon!

Kram



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0