Reach out your hand

2009-12-27@14:14:44
Jag har haft en underbar jul men har inte haft tid att riktigt samla tankarna och skriva ner dem.
Julafton tillbringade vi i Uppsala hos kusinerna, juldagen blev lugn och gårdagen spenderades här hemma med kusinerna och mormor och morfar. Gårdagen slutade med SingStar hemma hos Emma vid sju, biljard på Interpool vid nio och Old Saints resten av kvällen. Riktigt trevligt!

Idag har vi varit till valbo och kikat lite på mellandasgrean, jag och Jenny var ner på stan igår också.
Har även sett Alvin och gänget, riktigt söt film måste jag säga :)

Nu ska jag äta
Resten av dagen blir lugn

Kram

Postat av: Mange

"Lugn". Ha kunde ju du tro :D

2009-12-27 @ 23:44:12

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0