I apologize

2009-02-19@20:40:26
Sista dagen hemma i Sverige då. Känns verkligen konstigt och jag har varit ett nervvrak hela dagen. Gått och oroat mig för allt och inget.. Men jag antar att det är normalt..? Ska försöka blogga lite snabbt imorgon innan jag åker!

PA-möte idag. Gick bra och gav mycket! Känns bra att det jag trodde skulle gå åt pipsvängen faktiskt har gått rätt bra och att vi ligger hyfsat bra till! Alltid trevligt att höra!

Fixade solhatten idag, köpte även godis till resan och efter skolan gick jag till Magnus ett tag =)

Some light in my life, some hope for tomorrow.



I understand the way you're feeling
I know there are a million reasons
I let you down
But please just hear me out
Before you walk away

For all the times
For all the cries
For all the pain I've caused
I apologize
Lay down my pride
Give me one more chance
Before you walk away

Postat av: Emma

Av mig får du hur många chanser du vill, så du vet.

2009-02-19 @ 21:58:41
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte för att du behöver fler än en.. borde tilläggas

2009-02-19 @ 21:59:12
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Mange

Lycka till på resan, det kommer gå jättebra ska du se!

2009-02-19 @ 22:19:55
Postat av: Mange

Dessutom måste jag säga att jag håller med Emma

2009-02-19 @ 22:21:39

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0