Mitten på veckan, bara imorgon kvar

2009-02-18@21:07:44
Psykologi-seminaruim idag som var det sämsta seminariet jag någonsin varit med om.. Muntligt prov var vad det var! Tack och lov att jag fick veta det igår, sent, men bättre sent än aldrig, så jag kunde förbereda mig på ett annat sätt. Blä! Teatern var lugn, tack och lov. Var inte alls på humör. Lite underhållande övningar i början med en massa grimaser och ljudeffekter, me like :P

Gick på stan med Maria och Lisa efter skolan, slutade vid tolv. Vi fixade lite saker till Nicaragua, bland annat presenter mm. Kvart över tre hade jag klipptid, det blev dock lite försenat så jag kom inte ut därifrån förrän kvart över fyra då bussen till hallen redan gått. Som tur var kunde mamma hämta mig så jag hann till träningen i tid =) Sista träningen innan Nicaragua!

Blev nöjd med klippningen iaf! :) Får se om jag lägger upp en bild...

Postat av: Emma

Lägg upp en bild! Jag vill se :D

2009-02-18 @ 22:05:11
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0