Filmkväll

2009-01-05@15:31:21
Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera känner jag. Jag har mina perioder då det blir jättemycket men i nästa sekund blir det inget alls. Måste bättra mig känner jag.

Gårdagskvällen blev helt underbar. Middag hos Magnus först och sen åkte vi till kristin för filmkväll. Vi tittade på tre och en halv film plus ett teveprogram. Den där halva filmen kom sig av att jag och Magnus kom lite sent så vi missade början.. Lite svårt att hänga med, haha. Bra filmer var det iaf!

Kom hem vid tvåtiden och nu sitter jag här och håller på att somna.. Blri en lugn kväll som tur är. Ensam hemma, ska nog baka lite, eller bara slappa.

Tittar på killarnas final i JSM (curling). Jämn match, blir trevligt det här =)

Och ett stort grattis till Maria som fyller 19 idag :D Grattis vännen <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0