Ibland blir saker inte riktigt som man tänkt sig

2009-01-21@22:07:49
Kort skoldag idag. Dagen började med att jag hade ett möte med syon, väldigt givande måste jag säga. Därefter var det psykologi och sen teater. Teatern är väldigt givande (jajamensan, den också). Kanske kan få bukt med min "scenskräck".

Slutade vid tolv. Åkte hem, pluggade samhällskunskap, boring but necessary.

Åkre på träningen ändå, kunde dock inte träna så mkt, blev mest att jag skippade. Skönt att få röra på sig, gör mer ont om jag bara sitter stilla. Klockan åtta blev det Top Model och det inspirerade mig till att vilja testa olika sorters makeup men det får vänta. Måste införskaffa nya sminkborstar, mina håller på att falla i bitar, haha!


Gammal bild, testing testing you know =)

Har kommit på att jag nog vill göra som det var tänkt från början. Fick ju lite inspiration från dagens möte också, väldigt bra! Det är vad jag verkligen vill!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0