Lördag men trött som få

2009-01-31@23:21:44
Helg nu men det känns inte som det. Jag har seriöst inte fått sova längre än till åtta på flera veckor, de kan inte vara hälsosamt! Imorgon blir det dock andra bullar ^^

Dagen började med curlingmatch 9.00. Härligt överpigg pga trötthet, eller bara allämnt konstig, hoppade jag runt och var på allmänt bra humör, haha!

Matchen blev positiv den också, 8-3 till oss slutade den =) Vilket betyder att hur det än går i de två matcher som ska spelas så kommer vi ändå ligga etta =) Detta då ett annat lag som fajtas på toppen torskade sin match.

Resten av dagen spenderades i Uppsala för att fira mamma (som fyller år idag, grattis <3) och min kusin som fyllde år häromdagen. Trevligt =)

Nu har jag och Jenny även sett High School Musical... Goodie :)

Hackigt inlägg det blev känner jag, har inge vidare flyt.
Jaja, tjingeling!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0