Sthlm

2009-01-24@22:30:14
Fredagen och lördagen har spenderats i Stockholm med Nicaragua-gänget Mycket trevligt, iaf större delev av tiden.
Fredagen började med ett besök i riksdagen, faktiskt riktigt intressant. Därefter begav vi oss till en kyrka mitt i stan och fick besöka kyrktornet. Gick ut på en plattform typ högst upp där klockorna var, och tror ni inte de sätter igång att ringa, två gånger, när vi var där. Aj! Det var liksom inte så stort utrymme.

Kvällen var mycket trevlig den också, trevligt sällskap =)

Vi övernattade på Af Chapman - en båt! Jag som aldrig någonsin trodde jag skulle sova på btå en det var inte så farligt. Bara jag som inbillade mig att det gungade, jag är lite paranoid.

Dagen spenderades i Gamla stan. Kallt och grått var det! Och BLÖTT!! Ett tag ångrade vi verkligen att vi åkte med, kalla, blöta fötter och trist väder, blä, men det ordnade upp sig till slut. Efter en kopp varm choklad med grädde på ett mysigt cafe med härligt mjuka stolar, behövdes efter att ha gått i mer än en timme.

Vi åt middag på en mysig Mongolisk restaurang, blev fyra små rätter + efterrätt, smaskens.
Bussen mot Gävle avgick 17.00 från Cityterminalen och ankom till Gävle vid 19.00.

Bortsett från en del småsaker har helgen varit lyckad. Jag är nu trött som bara den och funderar på att gå och lägga mig... dessutom har jag grymt ont i axeln efter att ha kånkat på väskan hela helgen typ.

Jaja.. Ska sluta skriva nu, borde plugga samhällskunskap. Hann med lite plugg imorse, hur ska detta gå?

God natt <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0