Black & White

2009-07-26@16:40:27


Tre bilder från i fredags.
Jag har sovit en halvtimme idag, sen jag började jobba vid 03.00, helt sjukt. Kunde verkligen inte somna imorse så det slutade med att jag låg och vände och vred på mig i över två timmar, sen gav jag upp. La mig ett tag efter lunch och lyckades somna, efter 45 minuter... Jaja, ska iväg till Mickis ikväll så jag hoppas jag kan hålla mig vaken, blir nog inte så sent för min del ändå, vill kunna sova lite innan jag ska upp och jobba igen!

Har suttit och redigerat bilder nästan hela dagen, är nästan klar nu också så det lönade sig! Har lite tid på mig imorgon, annars får jag skicka de som är kvar lite senare.


Jag står helt handfallen
Och ser glasskivan slås sönder
Långsamt
Smärtsamt
Allt går i kras
Det finns inget jag kan göra
Slaget har redan kommit
Långsamt
Smärtsamt
Splittret flyger
Och träffar rakt i hjärtat
Bitarna tränger djupt in
Långsamt
Smärtsamt
Utan omtanke
Hjärtat stänger sina dörrar
För att hindra mer glas från att tränga in
Långsamt
Smärtsamt
Sluter det sig helt
Kommer jag någonsin våga öppna det igen?


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0