Ingenting varar för evigt

2009-07-30@21:35:15
Har skrivit klart en novell, känns otroligt bra nu när jag fått ur mig allt!

Dagen har varit bra! Träffade Emma i Boulognern vid halv två, därefter blev det minigolf och sen glass. Efter det tog vi en shoppingtur på stan, jag införskaffade mig ett par stövlar jag har tittat på väldigt länge nu. Ett fynd på rea :)

Mina älskade stövlar :D

Åkte hem sen och fixade med lite bilder tills imorgon, åt middag och ägnade någon timme åt en underbart bra bok, alldeles för lite tid egentligen...

Har ätit en bulle, lyssnar nu på musik, måste snart sova, men nu är det ungefär en vecka kvar på jobbet bara :D

Postat av: Emma

Jag är inte alls avundsjuk

2009-07-30 @ 23:56:33
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0