Och regnet det bara öser ner...

2009-07-19@15:19:30
Jag har tröttnat på mitt jobb, vilket kanske inte kommer som en nyhet men nu får ni det skriftligt iaf! Jag vill dock inte att jobbtiden ska ta slut, då är sommaren nästan över... Svårt dilemma det här! Var så sjukt seg imorse, sen det faktum att mitt vänstra knä och båda mina hälsenor inte ville samarbeta så gick det trögt..

Gårdagen var i alla fall väldigt trevlig :) Fick besök av några vänner och det bjöds på kubb, brännboll och fotboll! Sen blev det även god mat och Trival Pursuit.



Vår server har lagt ner, efter åskvädret och strömavbrottet häromdagen, så jag kommer inte åt mina bilder. Tack för backup säger jag bara, alla bilderna finns kvar!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0