Världen i rosa

2009-07-27@19:23:43


Ytterligare några bilder från fredagen, håller sakta men säkert på att gå igenom allihop så ni kommer få några bilder lite då och då :) Nu körde jag på lite rosa tema, lite gulligt, haha!

Har varit och klippt mig idag, bild kommer i ett annat inlägg, måste ordna några saker först. Jag blev väldigt nöjd faktiskt! :)


Jag vet hur det känns!

Jag vill att du ska återfå hoppet
Och orka fortsätta kämpa
För att inte hamna i träsket


Min högsta önskan är att du
Ska få mod att resa dig
Om du någon gång hamnat där


Detta säger jag till dig min vän
För att jag tycker om dig
Och jag vill att du ska må bra


Kan jag på något sätt hjälpa dig
Att inte hamna i detta mörker
Så vill jag göra det


Kan jag på något sätt ge dig hopp
Ett hopp du kan leva vidare på
Så vill jag göra det


Om du fortfarande tvivlar
Följ med mig på en underbar resa
En resa som förändrar


Så ta min hand, älskade vän
Så ska jag visa dig en sak
Jag ska visa dig meningen med livet


 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0