Sommar, sommar, sommar

2009-06-25@17:07:05
Var på stan en sväng med syster min vid lunch, fyndade en klänning och ett linne på Gina, trevligt! Växlade även tillbaka pengar från Berlin, bra med kontanter till ockelbo marknad i helgen!

 Ikväll blir det fika och bio! Hörde något om "The proposal", jag är på :)

Jag måste ge mig ut och fotografera någon dag, jag har tappat motivationen och får inte inspiration från någonting... Låter konstigt men jag tycker det är riktigt frustrerande.

Oj då, jag måste börja göra mig iordning om jag ska hinna, åker om mindre än en halvtimme
Kram!



Det finaste som finns

En vän som du
Är det finaste som finns
En vän som du
Är något alla borde ha

Att få vakna upp på morgonen
Och veta att du finns där
Finns där i svåra stunder
Finns där i ljusa stunder

Att få vara i din närhet
Är det som lyser upp min dag
Ditt vackra leende
Din härliga personlighet


Att få skratta med dig
Att få gråta med dig
Betyder så otroligt mycket
Mer än du kanske tror

En vän som inte sviker
Någon man kan lita på
Det är det finaste som finns
Du är det finaste som finns

Tack för att du funnits där
För mig när jag behövt det
Och jag vill att du ska veta
Att jag finns här för dig!


Jag vill tacka dig för allt du gjort
Jag vill tacka dig för att du finns
Jag hoppas du förstår
Min älskade vän


Jag hoppas du förstår att jag älskar dig!

Postat av: Emma

<3

2009-06-25 @ 19:52:05
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0