Back on track

2009-03-09@07:17:37
Hemma igen efter en alldeles underbar resa vars spår jag aldrig vill ska blekna. Det har varit en fantastisk upplevelse och jag saknar ord för att beskriva den, det finns inga ord, det går inte att förklara. Det är något man måste uppleva själv för att helt förstå vilken innebörd den har. Jag vet bara att den har förändrat mitt liv, till det positiva. 


Kom hem igår eftermiddag. Packade upp och slappade resten av kvällen. Gott att äta svensk mat igen, tröttnade lite på bönor och bananer... Hmm...
Släpade mig upp när klockan ringde, detta är en omänsklig tid att vakna på, klockan är nu 00.15 Nicaraguansk tid och jag är fortfarande van med den. Ska väl äta frukost och sen bege mig till skolan. Därefter blir det träning.


Bilder och beskrivning av resan, så gott jag kan vill säga, kommer senare. Måste först sortera och dona med alla de 1500 bilder som lyckades fastna på mina minneskort =)

Ska bli otroligt kul att träffa alla igen! <3



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0