Biologiångest

2009-03-19@08:45:41
Jahapp, så var det dags då, det ovälkomna biologiprovet... Blä! Har ingen som helst lust till det men det är nog förståeligt, ngn som vill göra det istället?

Efter provet slutar vi för dagen, positivt! Men vi ska sitta kvar och skriva PA ett tag, måste verkligen få rapporten klar. Jag var dessutom duktig och skrev den del på mitt PA hemma. Hade stora problem med hur jag skulle lägga upp det men till slut lyckades jag... teorin kvar då, jobbigt när den inte finns att hitta någonstans!

Jaja, nu ska jag göra mig iordning för skola och kanske plugga lite smått.
 Dios te bendiga! <3


Vengo a adorarte, vengo a postrarme
Vengo a decirte eres mi Dios.
Eres simplemente bello, simplemente digno
Tan maravilloso para mí


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0