Dare to live, forget about the past

2009-03-25@21:07:08

Nu är curlingsäsongen slut... Den är lite i kortaste laget tkr jag, en hel sommar till nästa säsong sätter igång. Synd att det inte finns ngt liknande man kan syssla med på somrarna, och jag syftar inte på golf! Men men... Blir väl bra, kan vara bra med en paus också, kan man fokusera mer på skolan, även fast detta inte är särskilt lockande precis...

Hars krivit en hel del på mitt tal till Nationella provet i svenska B, dessvärre har jag svårt fr hur det ska vara uppbyggt och vad et ska innehålla, egentligen... Får rådfråga min lärare imorgon, jag skulle vilja ha det färdigskrivet i helgen så kan man koncentrera sig på att hålla nervositeten i schack samt lära sig det baklänges, framlänges och upp och ner! Inte för att det hjälper men det kan kännas bättre ett tag iaf.


Just a few spots of light
Only a few sparkling colours
But these moment I will catch
And hold them till the end of life


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0