fem, fyra, tre, två, ett, noll

2009-03-23@21:27:54
Curlingmatcher idag, som avslutning. Ungdomar mot föräldrar. Vi ungdomar vann =) 5-3 i matchkvot, mitt lag bidrog med två segrar, ful pott =) Känns bra, även fast det såg jobbigt ut där ett tag.

Är i princip klar med hemsidan på webbdesignen också! Bara lite småsaker att fixa till, hoppas på att bli klar nästa lektion. ja, jag vet att jag sagt att jag ska bli klar men jag har hela tiden kommit på nya saker att göra. Jag är ganska nöjd faktiskt!

Lyssnar på Hillsong, har fastnat helt för deras musik, Love it!



Det är som ett stormande hav
Ett hav så svårt att kontrollera
Ibland är det lugnt
Men ibland går vågorna höga
och stormar piskar på
Då är högska önskan
att allt ska lugna ner sig
När detta händer
Är allt som vanligt ett tag
Havet är lugnt
Till nästa storm


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0