Hola! Como estas?

2009-03-09@22:22:33
Gick på två lektioner idag, de jag ansåg jag kunde få ut mest av. Sjukanmälde mig från webbdesignen då jag ändå inte skulle få ngt vettigt gjort. Åkte hem och slappade istället, det gav betydligt mer och det behövdes så jag kanske kan vara lite piggare imorgon. Har fortfarande lock i öronen efter resan, yey!

Var på curlingträning på kvällen, äntligen, efter över två veckor =) Kändes bra, även fast jag var ganska så ofokuserad, men jag har iaf saker att skylla på, haha!

Har börjat gå igenom alla bilder nu. Minnen kommer tillbaka och jag älskar det! Ska försöka göra en liten summering av resan i text och bilder när jag är klar, så ni får hålla ut så länge.

Buenas noches!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0