I’ve been looking, searching, deeper down inside

2009-03-17@19:49:43
Det kommer kännas bättre sen, jag vet det, bara jobbigt nu för stunden.

Har pluggat och haft en massa annat för mig, därför har det blivit dålig uppdatering. Den här tiden borde jag använda till att plugga biologi men jag har tappat orken. Ska snart sätta igång igen.
Skrev iaf religionsprov idag, skrev allt jag ville men det kändes inte som ett högklassarbete. Har även fått små instruktioner ang vårt skriftliga arbete som vi ska börja med, jag är mer än redo att sätta igång, det kommer bli kul! Jag vet vad jag ska skriva om och det är ngt jag själv är insatt i och tycker är viktigt!

Nu ska jag åtegå till biologiböckerna, även fast det tar emot.
Hoppas ni har det bättre än jag!
Kramar


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0