Mycket att göra

2009-03-30@15:38:10

Otroligt mycket som händer just nu! Skulle jag förklara skulle det ta ett par timmar och det har jag inte tid med.

Helgen har varit bra. Maskerad i lördags, Emma fyllde 19 då! <3  Var utklädd till Cruella de Vil, det var tema Oscarsgala och vitsen var att man skulle klä ut sig till valfri filmkaraktär.
Efter blev det Old Saints. Hann även med en tur till Jesusbussen på stan, folk tittar så kostigt på en ibland... Hmm...


Min outfit för kvällen


















Bilden på Bröderna Fluff får avsluta dagen.

Igår var jag till valbo med mamma och syrran. Hittade en vårjacka, en röd, och då menar jag verkligen röd! Men jag gillar den :) Går emot mitt vanliga mönster, jag brukar annars ha mkt svart och brunt på mig. Lite variation förnöjer :)


Jag och Sofie hoppade webbdesignen idag. Vi hade inget att göra och ville hem och göra annat nyttigt istället, så det blev en tiig dag. Kan behövas!
Var förresten ute och fotograferade lite igår. Bilderna kommer kanske upp här, det beror på om jag anser dem tillräckligt bra, haha!

Vill också passa på att säga att jag älskar er! Ni betyder så otroligt mycket och jag hoppas ni förstår er. Mitt liv skulle inte varit detsamma utan er!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0