Vårkänslor!

2009-03-31@22:22:46
Nu hoppas jag detta väder håller i sig! Visst, det ligger snö kvar på marken men man känner att det är vår i luften och man blir på så bra humör. Det liksom spritter av livsglädje i hela kroppen! Invigde min nyinköpte vårjacka idag också, lite kallt på morgonen men det är sånt man får leva med.

Imorgon är det dag för Nationellt prov i svenska B- uppsatsskrivande i fem timmar. Inget jag är sådär jättepepp på men det löser sig nog. Hoppas man kan bli klar innan tiden är slut, så man slipper stressa liksom. Ser faktiskt mer fram emot talet än uppsatsen, konstigt nog! Jag brukar alltid få stora skälvan inför tal men vara relativt lugn inför uppsatsen. kanske är det för att jag denna gång skrivit ett tag jag är hyfsat nöjd med och känner att jag kan relatera till, vilket förenklar själva framträdandet.

Jaja, nu borde jag krypa ner i sängen, ska försöka svara på lite frågor och sen sova. Vill vara utvilad imorgon, ska bli skönt när det är överstökat.

Puss


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0