A feeling of not being alone

2009-05-03@17:13:14
Tankar som snurrar runt utan att jag kan få någon ordning på dem. Ganska frustrerande måste jag säga men jag antar att det är så det ska vara. Jag har tagit ytterligare ett steg på vägen... Snart är jag framme, framme vid mitt slutgiltiga mål. Det är bara att ta ett steg i taget, ett steg och ett till. Tar man i för mycket är det risk att man åker tillbaka ännu längre och det vill jag inte vara med om.

Att vara modig innebär inte att vara fri från rädslan, att vara modig innebär att möta den!


What would I do without you?


I can see you through the pain
You stand right beside me
Like a flower in the desert
You light up my life


Tears falling from my eyes
When I look at your face
A face full of beauty
Shining with love


My heart is longing for you
And I know you can hear my voice
Through all that surrounds us
You hear my call for help

And when you look back at me
I get a feeling so strong
A feeling of not being alone
What would I do without you?


Postat av: Emma

Usch, du får mig att gråta ^^

2009-05-03 @ 17:58:35
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0