Allt annat utom det man måste

2009-05-05@17:37:08
Känner inte ni också att saker ibland inte riktig blir som man tänkt sig? Jag tänkte ägna eftermiddagen åt fysikplugg men har jag gjort det? Haha nej, har inte ens öppnat böckerna... Istället har jag fått träningsvärk i magen efter konstant asgarv som kom sig av mina och syrrans tappra försök att vara seriösa, samt motion genom att promenera med syrran, låter inte det mkt trevligare så säg...

Har nyss ätit middag och sitter och lyssnar på fina spanska sånger. Har även nästan hela helgen uppbokad av massa trevliga saker, det ser jag fram emot!

Snart måste jag verkligen ta tag i fysiken, annars kommer jag verkligen inte klara av det här provet. Jag känner bara att det knappast är lönt att kämpa, det är så mycket som går emot, så mycket som inte fungerar över huvud taget. men det ska gå, ett sista ryck nu bara, det är inte mycket kvar!


Jag ska aldrig lämna dig

Jag har lutat mig mot ett hopp
Ett hopp om att jag en dag ska få ro
Att mitt hjärta ska fortsätta slå

Jag längtar till den dagen
Då mina tårar blir till skratt
Ett skratt för livet

Jag vet att svaret finns där
Och jag vet att jag har funnit den
Funnit nyckeln till livet

Därför lägger jag mitt liv i dina händer
Lämnar över mitt hjärta till dig
Allting känns så rätt

Jag har vågat tagit steget
Och lugnet strömmar genom min kropp
Ett lugn som tar bort min rädsla

Hela mitt liv tillhör dig nu
Och äntligen kan jag känna
Känna att jag har hittat hem


Jag ska aldrig lämna dig



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0