Banansmak?

2009-05-06@14:36:13
Blev en trevlig runda på stan med Sara efter skolan. Vi slutade vid halv tio, hade bara psykologi, ganska skönt att slippa teatern... Faktiskt.. Vi gick iaf runt på stan. Satte oss sen på en bänk i solen och åt glass från Mc Donalds. De har fått en ny sort, typ marängswiss. det var riktigt gott måste jag säga, vårt största samtalsämne var dock vart banansmaken kom ifrån? Chokladsåsen?`Vi kom inte fram till något vettigt och släppte det efter ett tag. Det var riktigt mysigt!

Blä för den här förbannade fysiken som förpestar hela mitt liv för tillfället! Känns osm jag inte gör något annat än fysik, tänker fysik, pluggar fysik, gör fysik, är fysik. Fysik överallt. Jag bli gaaaaaaaaaaalen!!!!!!!!!!!!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0