Bibelskoleelev för en dag

2009-05-04@07:28:15
Är helt klar och sitter och lyssnar på en favoritlåt som har spelats på repeat ett par gånger. Snarts ka jag ta och cykla till korskyrkan för ett studiebesök på Bibelskolan :) Mycket trevligt! Blev tidigt på min lediga dag ändå, men det gör inte så mkt, det ska bli väldigt trevligt!

Jag satt och pluggade fysik ett bra tag gårkväll och känslan av att lyckas är helt otrolig! Det kanske kommer funka i alla fall. När de gick som bäst och när jag förstod var det faktiskt inte alls tråkigt, det är det som är så sjukt! Sen får vi ju se hur det går på resten av delarna, men det får framtiden utvisa :)

Nu ska jag kila, ha en bra dag
Kramar!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0