En härlig lördag

2009-05-03@10:14:23

Jag lyckades faktiskt samla mig och plugga fysik ett bra tag och det bästa var att jag fattade, bara det är helt sjukt...

Efter lunch åkte jag hem till Emmy, vi gick i Valbo ett bra tag. Framåt sextiden åkte vi hem till mig och fixade iordning en del till grillningen hos Sara senare på kvällen. Efter att vi grillat åkte vi ner på stan och jag gick till Jesusbussen vid "fnasket i plasket". Det blev en mycket trevlig kväll!

Har inga speciella planer för dagen förutom att jag ska iväg till halv två. Annars blir det väl fysikplugg och kanske ska jag börja skriva på någon av alla de inlämningar som ska in.

Tanken på att jag är ledig imorgon gör dagen lite ljusare :D



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0