Jag vet hur det känns

2009-05-08@16:51:27
Fysikprovet är över. PUNKT!
Vi började totta på en film på psykologin, Flugornas Herre, jag har sett den innan men har absolut inget emot att se den igen. den är bra, hemskt och så väldigt uppenbar- det kan verkligen hända. Kanske lite överdriven ibland men det är inget jag stör mig på. Vi ska skriva en analys på den utifrån det socialpsykologiska perspektivet sen, får väl se hur det går.

Ikväll blir det en tur till Forsgården för att lyssna på Marcus Olsson och tydligen vara med på ngn slags utomhusaktiviteter också, så nu hoppas vi att regnet håller sig borta!

Don Piper i Pingstkyrkan igår var helt underbart! Det är helt sjukt att han som blev överkörd och krossad av en långtradare, han som fick ena armen och ena benet avslitet och som var död i nittio minuter, nu stod där mitt framför oss och berättade om sin upplevelse! 13 månader på sjukhus och 34 (?) operationer för att sätta ihop honom igen. Detta var 20 år sen, nu åker han runt till olika länder och vittnar om vad han varit med om. Det är fascinerande!


Jag vet hur det känns
(en del av den)

Jag vill att du ska återfå hoppet
Och orka fortsätta kämpa
För att inte hamna i träsket


Min högsta önskan är att du
Ska få mod att resa dig
Om du någon gång hamnat där


Detta säger jag till dig min vän
För att jag tycker om dig
Och jag vill att du ska må bra


Kan jag på något sätt hjälpa dig
Att inte hamna i detta mörker
Så vill jag göra det


Kan jag på något sätt ge dig hopp
Ett hopp du kan leva vidare på
Så vill jag göra det


Om du fortfarande tvivlar
Följ med mig på en underbar resa
En resa som förändrar


Så ta min hand, älskade vän
Så ska jag visa dig en sak
Jag ska visa dig meningen med livet


 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0