Jobb

2009-05-30@14:28:43
Har jobbat fyra timmar på förmiddagen idag, gått nästan hela tiden, motion säger jag bara... Haha. Det var sjukligt varmt och tack och lov för skuggiga platser känner jag. Jag måste ta hand om mitt stackars huvud... Imorgon bär det av igen, bra att det är för en god sak iaf!

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag göra mig iordning...

Tack för all hjälp! Det känns ganska fånigt, det borde inte ha så stor inverkan som det har, men tyvärr har det det, men det känns samtidigt skönt att ha fått det ur sig. Jag har inte kommit till skott och gjort något av det jag borde, men jag ska, det ska jag verkligen, jag måste, annars...
När det gäller en sak har jag väldigt svårt att veta hur jag ska göra dock, jag vill, men tänk om allt bara blir värre, det vill jag inte. Samtidigt vet jag att jag inte kommer må bättre av att leva i ovisshet och att det bästa är att säga som det är, även fast det tar emot. Jag är bara så osäker på om jag uppfattat situationen rätt, tänk om det bara är jag som är överkänslig och tar det helt fel? Jag vet inte, men jag vill veta, men svaren kommer inte till mig, det är jag som måste söka upp dem..


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0