Lördag

2009-05-16@19:56:25
Var på stan med mamma efter lunch. Jag fixade en vit väska samt en blomma att ha i håret till balen :) det kommer bli bra det här, jag längtar! Jag kommer även använda ett par vita skor så allt kommer gå i vitt :)

Har pluggat en massa fysik i eftermiddag, har kommit igenom mer än två kapitel och det jag gör nu är lätt! Känns väldigt bra. Men trots att jag säger såhär så är provet en annan historia, man tror man kan det mesta men när man sitter där är det som om man inte pluggat något alls. Helt sjukt...

Snart börjar Eurovision. jag och Jenny ska sätta oss i soffan, titta på TV och äta kladdkaka. Kommer bli mys :)

Ha en bra lördagskväll, kram!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0