Panik

2009-05-19@15:39:58
Varför känns det som om jag inte har andra känslor än panik just nu? Just nu har jag panik över morgondagens fysiknationella... I 220 minuter ska vi plågas med detta ämne som är krångligt och ibland totalt obegripligt. Det är bara att kämpa på och plugga gärnet kanske du tänker nu, men vaddå, om man har andra inlämningar som måste göras och om man har annat som måste göras då? Tiden försvinner snabbare än man anar och man kan inte göra något åt det...

Jag ska i alla fall sätta mig och räkna klart det sista uppslaget med uppgifter i boken och så måste jag väl gå igenom ett gammalt nationellt prov. Plus att jag måste få klart samhällskunskapen, gärna ikväll, imorgon är det packning och kanske en annan sak, så då vill jag gärna känna mig fri, för ett tag.

Dagen i övrigt har varit lugn. Hade en väldigt trevlig tid tillsammans med några i klassen idag, tack för det. Kändes bra att kunna få göra annat än tänka på alla måsten ett tag, något jag önskar jag kunde göra oftare. Hade även info om studenten i aulan, tiden går fort, snart är det över, snart är det slut, lite delade tankar om det, men det ska bli bra!

Nu ska jag plugga!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0