Vad är det som händer?

2009-05-29@19:27:58
Hade sista redovisningen idag! Var först ut i min grupp och körde igenom allt. Blev lite missar här och där då jag var sjukt nervös men det visade sig att en av lärarna tyckte det var den bästa redovisningen hon hört om det ämnet och den andra tyckte alltihop var suveränt, blev ett MVG :) Blev även MVG i slutbetyg i både svenska B och biolgi B, känns härligt!

Sen vet jag inte hur jag ska ta en annan situation, jag vet att jag egentligen borde vara nöjd, men det kan jag inte vara, Hela alltihop sprack, allting blev uppochner och jag tappade kontrollen. Jag kanske är värd det, men jag jobbade, jag gjorde det verkligen och ändå blev det såhär. det känns bara så meningslöst, så fruktansvärt meningslöst... Jag kan dock inte göra något åt det, gjort är gjort, men jag önskar jag kunde. Jag vet inte vad jag ska göra...

Är det bara jag som är överkänslig, eller är det något som inte står rätt till? Jag hatar att känna att det är mitt fel, jag vet inte vad jag kan ha gjort, för jag vet inte vad det är som inte är rätt, egentligen. Trots detta tar jag åt mig, på ett sätt som jag inte borde, jag bara hatar att känna mig hjälplös, hjälplös inför vad som egentligen händer. Kan jag göra något för att det inte ska förbli såhär, för att jag inte ska förbli ovetande om det som pågår...?


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0