Vad gjorde jag för fel?

2009-05-06@17:53:55
Fick just höra en berättelse som fick mig att vika mig av skratt över köksbordet. Det var min syster som hade slängt ur sig denna halvdumma kommentar på en historielektion idag. Det slutade med att läraren blev sur och gick därifrån, hur kan det komma sig?

Läraren: Vad kunde hota USA under Vietnamkriget?

Jenny och hennes kompis: Såna som försöker ta makten

Läraren: Vem skulle vilja ta makten?

Jenny och hennes kompis:
Minoritetsgrupperna

Läraren:
Varför skulle USA vara rädd för dem?

Jenny (min syster):
De har vapen!!

Logiska delen av hjärnan var tillfälligt avstängd... USA har inte alls vapen, nej nej...

Vi fick oss iaf ett gott skratt, nu lever vi lite längre :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0