Believe with all your heart, and nothing in this world can break you

2009-11-26@16:08:40
Ledig idag, men inte blir det mycket ledighet, även fast jag försöker så gott jag kan. Har hunnit med att baka inför lördag, gjort över 30 sidor powerpoint som ska vara klar på måndag samt en massa annat som jag inte förstår kan ha tagit så sjukt mycket tid... Brukar bli så, så jag borde inte vara förvånad.

Böcker är, konstigt nog, det enda som får mig att verkligen slappna av helt. Jag kan sitta flera timmar i sträck och bara försvinna in i intrigen och koppla bort mig totalt från världen runt omkring. Sen kommer dock ett ögonblick då jag väcks upp ur denna fantasivärld och bubblan spricker, välkommen verkligheten, här är jag... Om mitt liv var en bok, hur skulle fortsättningen bli?

Nu ska jag förhoppningsvis försvinna in i böckernas värld ett tag, har dock väldigt mycket att göra så det kanske måste vänta... Ni som följt bloggen kanske minns att jag var väldigt frustrerad över slutet av Camilla Läckbergs Isprinsessan? I alla fall så har vi nu fått fortsättningen och jag väntar med spänning på att se vad den kan föra med sig!




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0