Come on and lift your eyes

2009-11-14@16:51:34
Var till Erikshjälpen på förmiddagen, hittade ett flertal böcker. Jag älskar böcker, tjocka böcker, smala böcker, spännande böcker, romatiska böcker, allt! Orden berör, jag älskar ord...

Ikväll blir det Cross, halv sex ska vi vara där för förberedelser. Hoppas på en underbar kväll!

Förresten, gårdagen var det ja.. Vet inte riktigt vad jag ska säga, det gick väl som det gick. Kändes skit men tydligen hade det gått ganska bra... Om jag ska vara ärlig så tror jag ingen lyssnar på mina argument hur mycket jag än försöker så jag kanske borde lägga min energi på annat.




Once again I’ll try
To never fall again
The wounds will heal
Even though scars remain

I want to think
It doesn’t matter anymore
I want to feel
Who I am is enough



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0